Humlegårdens bestyrelse

Bestyrelsen består af 7 medlemmer og 1 suppleant. 
Medlemmer vælges for en 2-årig periode. 
Nedenfor kan du se de enkelte medlemmers ansvarsområder. Se også viceværtens opgaver.

Referater af bestyrelsesmøder kan findes her

Alle henvendelser til bestyrelsen bør ske via mail til bestyrelsen@abhumlegaarden.dk

Bemærk, at der er forskel på ansvarsområder og projekter. 
Ansvarsområder betyder den daglige drift på ejendommen. Projekter er de sager vi løbende har kørende som f.eks. nye døre, trapperenovering og lign.

Ansvarsområder (daglig drift):

Jørgen EriksenFormandGenerelle henvendelser fra andelshavere.
Ness SørensenNæstformandDøren/vinduer, internet, byggesager.
Helle Breiting HartzSekretærHjemmeside/kommunikation (udsendelse af bestyrelsesreferater).
Thomas WulffMedlemVaskeri, el/vand,varme/faldstammer/afløb.
Parthia Mazda GhazianiMedlemLeje/fremleje, vurdering, vedligeholdelse, tagterrasse.
Zina Laura BosseMedlemGårdlaug, tagterrasse.
Allan Richardt JensenMedlemKøb/salg/vurdering, loft/kælderrum.
Andreas AlbechSuppleantForsikringer, ventelister, kontakt til vicevært.


Projektområder:
Dørprojekt: Zina.
Elprojekt: Allan.
Fortrapperenovering: Jørgen.
Bagtrapperenovering: Parthia.
Ventilationsprojekt: Helle, Peter.
Vandmåler-opdatering: Thomas.
Facaderenovering: Parthia.