Humlegårdens bestyrelse
Bestyrelsen består af 8 medlemmer.
Medlemmer vælges for henholdsvis en 1-årig og en 2-årig periode.
Nedenfor kan du se de enkelte medlemmers ansvarsområder.
Se også viceværtens opgaver.
Referater af bestyrelsesmøder kan findes her.
Alle henvendelser til bestyrelsen bør foregå via mail til bestyrelsen@abhumlegaarden.dk
Bemærk, at der er forskel på ansvarsområder og projekter.
Ansvarsområder betyder den daglige drift på ejendommen.
Projekter er de (større) sager vi løbende har kørende som f.eks. trapperenovering, facaderenovering, nye døre og lign.
Ansvarsområder (daglig drift):
Teiz Mølgaard (Formand): Generelle henvendelser fra andelshavere. Køb/salg. Vurderingsrapporter.
Zina Laura Bosse (Næstforkvinde): Døre/vinduer. Loft/kælderrum. Tagterrasse.
Helle Breiting Hartz: Referent. Hjemmeside og kommunikation.
Parthia Mazda Ghaziani: Leje/fremleje. Valuarvurdering. Vedligeholdelse. Tagterrasse.
Andreas Albech: Forsikringer. Ventelister. Kontakt til vicevært.
Tanja Thara Mathiassen: Byggesager.
Patrick Eriksen: Internet. El/vand/varme. Faldstammer/afløb. Gårdlaug.
Niels Christian Grønløkke (suppleant): Vaskeri.