Spring til indhold

Humlegårdens bestyrelse

Bestyrelsen består af 7 medlemmer og 2 suppleanter.
Medlemmer vælges for henholdsvis en 1-årig og en 2-årig periode.
Nedenfor kan du se de enkelte medlemmers ansvarsområder.
Se også viceværtens opgaver.

Referater af bestyrelsesmøder kan findes her.

Alle henvendelser til bestyrelsen bør foregå via mail til bestyrelsen@abhumlegaarden.dk

Bemærk, at der er forskel på ansvarsområder og projekter.
Ansvarsområder betyder den daglige drift på ejendommen.
Projekter er de (større) sager vi løbende har kørende som f.eks. trapperenovering, facaderenovering, nye døre og lign.

Ansvarsområder (daglig drift):

Teiz Mølgaard (Formand): Generelle henvendelser fra andelshavere. Vurderingsrapporter.

Tanja Thara Mathiassen: (Næstforkvinde): Byggesager. Køb/salg.

Parthia Mazda Ghaziani: Leje/fremleje. Valuarvurdering. Vedligehold(-elsesrapport).

Niels Christian Grønlykke: Vaskekælder. Kontakt til vicevært -> El/vand/varme. Faldstammer/afløb. Døre/vinduer. Loft/kælderrum. Rengøringsfirma.

Helle Breiting Hartz: Referent. Hjemmeside og kommunikation.

Jonas Juul Lethenborg: Forsikringer. Ventelister.

Patrick Eriksen: Internet. Gårdlaug.

Lina Gravengaard: (Suppleant) Generelt opsyn og mindre vedligeholdelsesopgaver på tagterrassen

Zina Laura Bosse: (Suppleant) Ingen ansvarsområder.